onsdag 19 november 2008

Ett farväl?

Sitter här och funderar på vad jag ska göra med den här bloggen. Tiden räcker inte riktigt till för att sköta den som alldeles i början och dessutom har vi kommit så pass långt med insidan i huset och den vill jag inte lämna ut för allmän beskådan. Nu kanske de besökare vi har här på bloggen är sådana som även kommer att besöka oss i huset men tyvärr har vi dålig koll på det eftersom ni är alldeles för dåliga att lämna kommentarer. Mamma & pappa, svärmor & svägerskan ser hur huset växer fram ändå.

Tänker fortsätta med fotograferandet och dagboksanteckningarna i alla fall så jag kan sätta ihop ett snyggt album att ha i bokhyllan sen!

Vi får se när nästa inlägg kommer....om det kommer!

5 kommentarer:

Hedatösen sa...

Va tråkigt att det inte blir mer... men tur att jag kan se det i verkligheten iaf... rikigt spännande å se hur det blir mer och mer ett färdigt hus... de kommer bli såå fint! kramar/kusin E

Anonym sa...

Instämmer till fullo. Ni kanske kan ha öppet hus när det är klart för alla intresserade istället.
/mamma

Anonym sa...

Jag förstår dig/er! Tråkigt för mig bara :) Kram!!

Skordby sa...

Jag är glad att du skrev "Ett farväl?" med frågetecken vilket innebär att det finns en chans att ni fortsätter uppdatera hemsidan. Det vore kul att följa utvecklingen av husets insida oxå, speciellt för mig som bor 4 timmar från Mora. Men självklart är det ni som bestämmer.
Kram, Michael

Anonym sa...

Synd att du lägger ner bloggen, vi är ju nyfikna hur det går för er. Men vi får väl sticka in huvudet istället. /Skvattramsvägen 25

http://pellepennan.bloggspace.se/